Lewat Penambahan Usia... Terima Kasih Semua...


.

Terlebih dahulu dengan rasa terharu yang tinggi... Aku ingin menitip terima kasih yang sedalam-dalamnya pada rakan-rakan tersayang yang tak putus-putus mengepos ucapan hari jadi dekat wall Facebook aku... Oh amat-amat aku terharu... Kamu rakan-rakan yang amat aku sayang... Tanpa kamu siapalah aku... (hehe..)


Hari ini 27102010.

Kisahnya malam tadi....Aku tidak punya mood... Aku ingin tidur awal... Rasa sakit rindu pada bandar lama itu mencengkam kuat hati aku... Tambahan, sahabatku yang sekarang menyambung belajar di matrik sudah cuti semester... Sahabatku berada di bandar lama yang aku kenang selalu itu... Jadi, itu lah faktor aku sakit rindu pada rumah. Aish..

Dalam aku sakit rindu itu, sahabat aku ini juga yang memujuk.. Haha.. Itu lah siapa suruh bercerita dah balik... Haha.. Terima kasih sahabat atas pujukan... Tahu-tahu saja aku sakit rindu... Sungguh-sungguh aku hargainya... Nurul Syazwani Yan. Selamat bercuti semester... (kalau kamu baca ini..)

Kepada bonda dan ayahanda tersayang... Terima kasih atas ucapannya... Sempena peningkatan usia ini, maafkan segala khilaf... Halalkan makan-minum anak seorang ini... Tahu banyak buat salah dan khilaf...Maafkan... (isk...isk) Tunggu kepulanganku raya ini...

Kepada sahabat dan kembar aku, terima kasih atas ucapannya yang walaupun lambat tapi tak mengapa... Tetap aku kenang... Lama aku tunggu ucapan dari kamu sebab kamu kembar aku... Nak tanya sikit...? Macam mana boleh hantar pakai handphone...? Seludup ya... Hehe... Kantoi ye... Tak mengapa. Aku tetap sayang kamu.

Kepada rakan peneman aku yang keseorangan di tanah pulau ini... Aku sangat hargai masa yang banyak dihabiskan bersama.... Aku kenang amat kerana tak pernah melupakan aku sepanjang berada di pulau ini... Nak tanya ni... Jadi tak pergi Qb...? Sekarang study weeklah... Haha.. Ada-ada saja korang ini... Nanti kita lepak mapley lagi okay? Haha... Siapa mengajar korang mapley-mapley ni...? Ish..ish... Aku ke..? Mana ada...

Dan yang lainnya yang tidak disebut... Terima kasih ku ucapkan... Aku sayang kamu.

Cuti semester aku..? Tunggulah raya haji nanti... Tenang-tenang aja.....

Hari ni hari bersejarah aku, boleh aku isytiharkan hari tidak memegang buku? Haha..