Apa Mahu Ku..


.

Semasa aku dalam situasi menghadapi peperiksaan akhir ini, situasi tersepit serta berkerja keras dalam menghabiskan pelajaran... Satu perasaan akan muncul.. Muncul di saat aku duduk-duduk tak tahu nak buat apa selepas menelaah. Nak tahu perasaan apa..?


Ya... Perasaan ingin menghabiskan peperiksaan dengan cepat dan pulang ke rumah untuk cuti semester... Haha.. Benar... Itu yang aku tunggu... Itu yang aku mahukan saat ini... Mengambil tiket bas dan pulang segera ke bandar lama itu... Sakit rindu ini begitu kuat mencengkam tangkal hati aku... Aku anak yang selalu sakit rindu pada rumah, pada bandar lama Teluk Intan... Masuk ini, dah tiga kali entry berkaitan ini aku buat... So, I really mean it.

Apapun... Tenang-tenang aja.. Lagi tiga minggu aja pun...*sigh.

2 Responses to “Apa Mahu Ku..”

  1. oranglidi says:

    trimas sudi singgah blog ambe..

    homesick la ni? hehe..

    teluk intan memang sbuah bndar yg pnuh dgn keunikan.. penah trsesat situ. ehehe..

    smoga brjaya melalui liku2 n pass exam dgn brjaya. rilek je..

  2. sama-sama bro..

    homesick tu mmg slalu ada.. tk pernah tk ada..mcm mne nk ilangkn yer..huhu..

    thanks bro atas doanya.. :)