Aku Saat Ini......


.


....Ini blog aku...Cerita aku...Mari duduk bersama aku merasainya....


-A.L.I.L B.L.O.G-
Sisi lain diri aku...


Post aku yang pertama.

Salam...Hari ini bertarikh 21 Oct. 2010...Aku membuka blog ni...Sebenarnya nak pilih tarikh 20 Oct. 2010 (20102010) tapi hasrat tak kesampaian...Dah buat sebenarnya satu blog pada tarikh itu, tapi di delete....Sebab post yang aku buat tak boleh dibaca...Tak mengapalah, tak ada rezeki....Tapi, dapat juga buat blog kan? hehe...Syukur.

Aaah...Teringat dulu...Masa masih sekolah dulu, ada juga aku buat blog...Tapi sumpah taknak buka dah...Sebab banyak merapu dalam tu...hehe....Buat blog saja suka-suka dan tak ada tujuan....Jadi blog kali ni aku cuba tetapkan hala tujunya...Dalam proses buat blog ni....terfikir juga...nak tulis apa...? Tapi jauh dalam sudut hati kecil aku ini...nak cuba juga bakat penulisan aku yang tahap nyawa-nyawa ikan ni....Sebab aku punya keyakinan...Aku punya sikit bakat menulis...Sikit la....Tak banyak mana pun....Okay la tu kan...hehe...Dalam diam aku....aku mencabar diri ini.

....Ini blog aku.... Cerita aku.... Dalam menelusuri perjalanan jauh aku..... Mari bersama aku dan rasainya...