skies are blue


.


skies are blue, but this time, awan mendung.. =)


after maghrib tadi dapat call dari my twin, lin..


lin : haluu, oi.. tengah wat ape tu?

lila : tengah wat keje..

lin : ooo.. sori ganggu, aku kat jambatan pulau pinang ni.. nak pegi queensbay.. ko nak ikut tak? cepat wat keputusan.. kitorang nak amek ko ni..

lila : dengan sapa?

lin : ngan akak-akak aku, zafran (her niece) dan abang ipar aku..

lila : (after long silence) tak kot, ade banyak keje la..

lin : oke takpe.. t bulan 5 kita jumpe ye..

-off-

2 minutes later.. (monolog)

wait..! kenapa aku cakap tak..?? aku nak pergi jalan2 queensbay dengan my twin.. dah lama tak jumpe die..! OH GOD..!! what am i thinking.. then, i text my twin back..

lila : ko katne?

lin : da nak sampai queensbay..

lila : ohh.. sori.. agak2 boleh tak amek aku..? tadi aku tak dapat berfikir dengan btul la..

lin : upsss.. sori gak.. akak-akak aku taknak patah balik..

lila : okay then.. have fun pegi queensbay... (sigh..!)

-off-

lepas tu, nak hilang kan rasa kecewa yang membuak tu, saya p bancuh oligo coco and cecah roti.. minum tepi katil..

so, moral of the story.. saya mengaku yang..saya memang tak boleh buat keputusan dengan baik jika berada dalam situasi tergesa-gesa and nak cepat macam tadi.. sikit menggelabah di situ.. nampak..laju je saya say no.. forgive me twin... nanti bulan 5 nanti kite jumpe..
i promise!!






2 Responses to “skies are blue”

  1. thanx dear.., take as lesson to us k.., never say never., huhu.., we will have a nice day together.. miss u..

  2. yup...take lesson...oke...never say neVer.. sprti kata maharaja lwk amir, i'm sorry, i'm sorry..hahaha..!

    miz u too twin!