hari ini dan semalam


.


saket tekak. hidung 24 jam berair. (tido tak termasuk), tangan saya 24/7 pegang tisu.. ini sungguh tak menyelesakan saya dan orang lain jugak rasanya.. haha.. and yup.. my condition now unpredictable.. kadang-kadang satu hari tu, saya sihat walafiat, tak selesema, tak apa (jarang berlaku sebenarnya..haha) dan selalu nya.. saya bangun pagi je dengan selesema yang sukar untuk dihapuskan.. (macam iklan ubat nyamuk lah pulakk)..

walaupun saya tau saya ada batuk, saket tekak dan sebagainya, tapi tadi masa pergi tesco, saya ajak kawan-kawan saya makan aiskrim sundae cone perisa vanilla.. oh nikmatnya dunia makan aiskrim di waktu tengahari.. memang setiap kali pergi tesco, saya akan singgah booth mcD untuk beli aiskrim.. dan pastinya batuk dan selesema saya juga semakin berrrrrtambah teruk.. ish.. macam mana ye nak kikis tabiat suka makan makanan sejuk-sejuk ni.. susah betul.. lebih-lebih lagi pergi kafe jauh-jauh tu, order air suam.. apa kes..? mana adventure nya..? tapi, untuk menjaga diri supaya menjadi sihat semula, saya akan usahakan juga menjauhi ais.. bermula esok.. yeah!

pray for me! and dont forget pray for japan too.. huhu.. ada kena-mengena ka..

3 Responses to “hari ini dan semalam”

  1. hey. take care dear.. :DD

  2. oranglidi says:

    hehehe. aku kalo batuk msti mnum air sejuk gak. hehe..

    jepun? buat ape?

    best lagu cahya hati ni.

  3. tito : thank u !! u take care too my dear.. :))

    oranglidi : kita serupa.. hihi.. yeap, lagu opick memang best2.. lagu Allah Maha Cahya pun best juga. ada masa dengar la.. hihi

    btw, thanks 4 drop by..(: