cerita p1 wimax yang best part 2


.



assalamualaikum..

kali ni nak sambung cerita fasal p1 wimax yang saya dan rakan-rakan beli tak lama dulu.. walaupun cerita ni tak best sangat, tapi saya nak cerita jugakk.. hehehe.. ini blog saya kan..? hehe

and yes, setelah p1 wimax yang kitorang beli ni gagal mendetect line 4g di area kami, saya dan rakan-rakan bercadang nak terminate wimax tersayang lah sangat ni.. sambil di hati turut menyumpah sama sebab untuk terminate kena bayar RM 200 sebagai penalti.. plus bayar bil untuk bulan tu RM 172.. cer anda-anda semua tambah semua tu jadi berapa..? RM 372..! Nampak tak betapa besarnya nilai tu..? nampak tak..? omg..!! sebagai student, memang kami terasa saket la untuk membayar bil wimax ni.. elaun pun tak banyak mana..

okey fine, kami kongsi duit untuk wimax ni kan, ada 4 orang yang kongsi.. jadi sorang bayar dalam RM 93 saje.. but yeah, still a big amount to pay.. but fortunately, in a same time.. when time goes by.. (eceh, kenape speaking plak ni?) wimax ni makin laju dan laju.. yeahh, setelah beberapa minggu kami bersabar dan lastly berkira-kira nak terminate, wimax ni menunjukkan potensi dirinya yang sebenar yer.. syukur alhamdulillah, sekarang wimax ni dah laju dan tak ada lagi tiada line macam dulu.. jadi rancangan untuk terminate wimax, CANCEL..! dan selamat duit nak terminate tu, boleh buat beli makanan kat kafe, lagi syiok kann.. perut pun confirm bergendang kesukaan.. ehehe..


sekarang dah boleh tengok youtube, ym, fb dengan gembiranya..
tenkiu wimax..